نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جدید ترین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ! همه در انتظار لیست فروش

جدید ترین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ! همه در انتظار لیست فروش

بدون شک امسال یکی از مهم ترین فصول برای یوونتوس خواهد بود و همه در انتظار تصمیمات نهایی الگری سرمربی جدید بانوی پیر برای خرید و فروش بازیکنان هستند و می توان پیش بینی کرد یکی از شلوغ ترین تابستان های یوونتوس را با یکدیگر تجربه خواهیم کرد. در ادامه مهم ترین اخبار نقل و انتقالات یوونتوس را خواهیم داشت.

 

دیدار مهم ندود و رایولا:

 

ندود و رایولا روز گذشته در مونت کارلو دیدار کردند تا کارهای انتقال دوناروما را انجام دهند. دیگر بازیکنانی که مورد بحث قرار گرفتند عبارتند از: پوگبا، برناردسکی، مالن، کین، رومانیولی و رودریگو دی پائول.

 

ساندرو:

 

الکس ساندرو با آمدن الگری قصد دارد در یوونتوس بماند زیرا این مربی به کیفیت ساندرو اعتماد کامل دارد.

 

ربیو:

 

بازیکن فرانسوی یوونتوس در مصاحبه با گازتا مدعی شده که یکی از دلایل پیوستنش به یوونتوس امکان کار کردن با الگری بوده و از بازگشت دوباره ی وی خیلی خوشحال هست.

 

موراتا:

 

الگری برای حفظ موراتا تاکید دارد و او را یکی از بازیکنان مورد نیاز برای فصل بعد خود حساب کرده است. یوونتوس در تلاش برای گرفتن تخفیف از اتلتیکو برای تمدید قرارداد قرضی این بازیکن است.

 

دیبالا:

 

با توجه به بازگشت الگری و علاقه ی او به دیبالا، هفته ی آینده ی جلسه ی مجددی میان مدیر برنامه های این بازیکن و سران یووه برای تمدید قرارداد برگزار خواهد شد.

 

دوناروما:

 

مومبلانو یک بار دیگر از شانس بسیار بسیار بالای این بازیکن برای پیوستن به یوونتوس در روزهای اخیر خبر داد.

 

بونوچی:

 

آینده بونوچی در یووه با تردید زیادی رو به رو است. جلسه ای بین او و آلگری برای تصمیم گیری درباره آینده وی برگزار خواهد شد.

 

رونالدو:

 

وضعیت بهترین بازیکن جهان همچنان مشخص نیست و گفته می شود او و الگری به زودی با هم صحبت خواهند کرد تا سرنوشت نهایی این بازیکن برای فصل بعد مشخص شود.

 

کیه لینی:

 

کیلینی و سران یوونتوس طی هفته ی جاری با هم دیدار خواهند کرد تا سرنوشت نهایی این بازیکن برای فصل بعد مشخص شود. تمدید قرارداد یک ساله و یا خداحافظی از فوتبال.

 

لیست فروش:

 

الگری تصمیم دارد لیست فروش بازیکنان مازاد خود را در اختیار سران باشگاه قرار دهد و مدیران یووه بر اساس شرایط بازار، اقدام به فروش آنها کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: